توزیع بیش از 1000 کیسه زباله خودرو در محله عباس آباد 

1402/01/20
59
0
سایراخبار محله ها
کد خبر :9432

به گزارش آران و بیدگل نیوز، سلمان صادقی، عضو هیئت امنای مردمیاری و مدیریت محله عباس آباد گفت: اطلاع رسانی تحویل كيسه مخصوص زباله خودرو به صورت پیامک به کلیه ساکنین محله و دارندگان خودرو انجام و کیسه ها در طی چند روز و به شیوه های مختلف توزیع گردید.

صادقی تصریح کرد:  با اجراي اين طرح در نظر داريم آموزش‌هاي زيست محيطي را به متن جامعه بياوريم و به شهروندان يادآوري كنيم كه محيط شهري ما نيز بايد از وجود زباله پاك باشد و اگر در فضاي داخلي خودرو، زباله‌اي وجود دارد نبايد آن را روانه خيابان‌هاي شهر كرد بلكه‌ با در نظرگرفتن كيسه‌اي در داخل خودرو، زباله‌ها را در آن جمع‌آوري كرد. 

سلمان صادقی به نحوه توزیع اشاره کرد و افزود: فراخوان پیامکی، تحویل کیسه ها به کوچه یارهای محله ، توزیع بین دبیران مدارس محله و شرکت کنندگان در جلسات قرائت قران ماه مبارک رمضان صورت گرفت.

صادقی اظهار داشت: پس از اجراي اين طرح، از نتایج آن ارزیابی خواهيم داشت و اگر كمك‌ها در اين زمينه تقويت شود چنين طرح‌هايي را در ابعاد وسيع تري انجام خواهيم داد.

یادآور می شود: محله عباس آباد شهرستان آران و بیدگل به عنوان اولین و تنها محله ای است که پروژه مردمیاری و مدیریت محله را در سطح استان اصفهان با همکاری شهرداری ناحیه یک آران و بیدگل کلید زده است و قرار است طی پروژه «عباس آباد 1406» در طی 10 سال بیش از 100پروژه عمرانی، فرهنگی، ورزشی، سلامت و مبلمان شهری را از طریق مدیریت محله، خیرین و مشارکت مردم محله عباس آباد در محله عباس آباد اجرا نماید و پروژه توزیع کیسه زباله خودرو، چهل و ششمین پروژه طرح عباس آباد 1406 می باشد که در ماه مبارک رمضان و در نوروز 1402 انجام گردید.

 

;
نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید
کد امنیتی
ذره بین

هیچ نظری برای این خبر ثبت نشده است

با ثبت نظر خود اولین نفری باشید که برای این خبر نظر ثبت کرده است.